breadcrumbs_revolution_theme

Інтернет-магазин Siam Collection роками налагоджував співробітництво з різними виробниками косметичних засобів із Таїланду, Китаю та Кореї. В результаті ми знайшли кращих, надійних та відповідальних виробників, з якими співпрацюємо уже не один рік. 

Уся продукція проходить декілька етапів сертифікації. Тому ми впевнені у високій якості й відповідності всім нормам кожної одиниці. 

Товари нашого магазину потрапляють під класифікацію непродовольчих продуктів. Ми скеровуємось статтями Закону України «Про захист прав споживачів» N 1023-XII, чинного від 12 травня 1991 р. У ньому вказано, що парфумерно-косметичні товари належної якості обміну або поверненню не підлягають. 

Також наш інтернет-магазин слідує нормам постанови Кабміну України N 172, що діють з 19 травня 1994 р. Цією постановою визначено, що засоби особистої гігієни або парфумерно-косметична продукція поверненню чи обміну не підлягають. 

Інтернет-магазин Siam Collection: умови обміну та повернення 

Навіть враховуючи жорсткі норми закону, Siam Collection завжди готовий піти назустріч своїм покупцям.

Тому, 

  • якщо отримана посилка частково не відповідає вашому замовленню,
  • товари та засоби не влаштовують вас з будь-якої причини, 

обміняти чи повернути косметичну продукцію можна при дотриманні простих умов:

  1. Оригінальна упаковка товару збережена. 
  2. Ви не використовували засоби, які хочете повернути чи обміняти. 

Якщо всі умови виконано, зверніться до менеджерів онлайн-магазину або відвідайте наші торгові точки. 

Обмін та повернення для онлайн- і офлайн-покупців

Якщо ви живете в Києві або Одесі, з питань обміну і повернення товару можна звернутись в наші магазини за адресами:

Для жителів Києва: пр. Оболонський, 1Б, ТРЦ Dream Town 1, 2-й поверх.
Для жителів Одеси: вул. Ак. Філатова, 78, магазин «Косметика з Азії».

Покупці, які здійснили покупку онлайн, або ті, які проживають в інших містах України:

  1. Зробіть фотографію товару, на якій видно збережену оригінальну упаковку. 
  2. Напишіть лист з темою: «Обмін (або повернення) товару» на почту sales@siamcollection.com.ua. 
  3. Прикріпіть фото, вкажіть номер замовлення, причину повернення або обміну. 
  4. Вкажіть контактні дані для зв'язку. 

Менеджери магазину зв'яжуться з вами в найкоротші терміни та запропонують варіанти, як можна вирішити питання. 

Якщо з будь-яких причин лист написати не вдається, просто зверніться до консультантів за телефонами (044)221-81-88 або (097)89-111-88. Ми готові знайти оптимальний вихід із будь-якої ситуації. 

Повернення коштів в інтернет-магазині Siam Collection

Щоб відправити  кошти за товар, повернений в офлайн- чи онлайн-магазин, нам знадобиться ваш номер рахунку. Це може бути номер будь-якої банківської картки: кредитної, зарплатної, пенсійної.

Повернення коштів на вказаний вами номер рахунку буде здійснено протягом трьох робочих днів з моменту отримання нами товару. 

Дякуємо, що обрали наш магазин! Вдалих покупок!